2013. november 25., hétfő

Adventi naptár

Elkészültem a kisebbik keresztlányom adventi naptárával.

Íme az alapanyagok:
5 db kéztörlő guriga
13 db wc papír guriga
1 db doboz
Zöld lapok több árnyalatban
Piros, fehér, ezüst, arany, barna tempera
Fehér, lila, kék, piros, ezüst, arany lapok
Barna, fehér, piros kartonlap
Piros, fehér és egyébb színű polár anyag vagy filc
Fekete és piros fagolyó vagy gyöngy
Megmaradt karácsonyi csomagoló papír - ezekből 6 ajándékcsomag készül a szánra
Ragasztó, olló, filctoll, formalyukasztó (hópehely, csillag)
(remélem felsoroltam mindent)

Elösször lefestettem a gurigákat, a képen látható színekben, mert a következő dolgok készülnek belőlük: Mikulás, hóember, szarvasok, fenyők, angyalok, szán, ajándékcsomagok.


 Így készült a Mikulás:
piros alapra festettem a gurigát, ragasztottam neki arcot, festettem szemet, ragasztottam bajszot filcből, orrot, gombokat fa gyöngyből es korongot az aljára, illetve vartam neki sapkát a piros polárból.



Ugyanígy készült a hóember is, csak ő bajussz helyett sálat kapott :)

Aztán elkészült a fenyves is, a különböző zöld árnyalatú lapokból:


Így készültek el az angyalok:





Négyen vannak, a négy vasárnapot jelképezve (erről külön bejegyzésben még írok nektek)

Végül elkészültek a szarvasok és a szán is. A szarvasok a Mikulás és a hóember mintája alapján készültek, de ők sapka helyett szarvakat es füleket kaptak:
A naptár részleteiben:



Együtt a csapat, kész az indulásra:

Remélem ti is kedvet kaptatok hozzá.
Hamarosan egy felnőttesebb darabbal is jelentkezem, addig is: Jó visszaszámlálást!

2 megjegyzés:

  1. Aranyos, biztos örül neki a keresztlányod:)))

    Üdv: Betti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átadtam neki a hétvégén. Nagyon meg volt lepődve - most látott elösször ilyet, de aztán öröm ült az arcára :)

      Törlés