2014. január 12., vasárnap

Hóemberek

Nem tudom, hogy ti, hogy vagytok vele, de nekem nagyon hiányzik már az igazi tél, a hó. Ma végre sütött egy kicsit a nap (a sok ködös nap nagyon lehangoló volt), s bár ez felvidított, mégis igazán a hóra vágyom. Ezért is ültem neki és készítettem el ezeket a hóembereket:


Remélem sikerül velük egy kicsit idecsalogatni azokat a hópelyheket :)

Miközben előkerestem a hóemberekhez szükséges eszközöket, előkerült egy nagyon régi, ablakra való jegesmedvém is. Úgy jó 10 éve készítettem. Most felkerül a gyerekszoba ablakára a hóemberek közé, így legalább nem érzi magát egyedül :)


A hó megérkezésének reményében egy mondóka:
Ha, ha, ha, havazik.
He, he, he, hetekig.
Hu, hu, hu, hull a hó.
Hi, hi, hi, jaj de jó!

1 megjegyzés:

  1. Aranyosak lettek! Nálunk is várják a gyerekek a havazást az oviban, hát én nem annyira:)))

    VálaszTörlés