2014. január 30., csütörtök

Ismerkedjünk

Betti egy ismerjük meg egymást játékba hívott meg :), amelynek nagyon örülök, hiszen szeretek ismerkedni, jobban megismerni embereket.

A játék szabályai:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.
7 dolog magamról:
  1. Egy egy éves és két hónapos kisfiú édesanyja vagyok.
  2. Erdélyben élek férjemmel és fiammal.
  3. Bár jelenleg gyesen vagyok - óvónő a hivatásom, ami néha nagyon hiányzik.
  4. Szeretek énekelni.
  5. Nekem is van egy szalvétagyűjteményem, ami úgy 700 db körül van.
  6. Kedvenc filmem, amit nem tudom, már hányszor láttam: Dirty Dancing.
  7. Szeretek társasjátékokat játszani.
Akikről szivesebben megtudnék többet:

Remélem megismerjük egymást jobban.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Mókuska, köszönöm szépen a "kipécézést". Jól esett:)
    A Dirty Dancing nekem is nagy kedvencem :)

    VálaszTörlés
  2. Katici, örülök neki, hogy jól esett, ez volt a szándékom :)

    VálaszTörlés