2014. február 2., vasárnap

Persely kávésdobozból

Évekkel ez előtt készítettem egy dobozból perselyt a vallásórásoknak, de az évek és a használat során megkopott, elszakadt. Itt volt az ideje, hogy egy új darabbal lepjem meg őket.
Nem fogyasztok kávét, de a cappuccinot idönként megiszom. Amikor kiürült a dobozzát nem dobtam el (mert ugye mindent elteszünk, újrahasznosítunk), így most volt mit elővenni, felhasználni.


Kiválasztottam egy csomagolópapírt, kívágtam belőle a megfelelő méretet, beragasztoztam a dobozt, majd rásimítottam a papírt.

A doboz tetejére vágtam szikével egy nyílást, s már kész is lettem volna, de én még kicsit finomítottam :) Elővettem a szalagjaimat és egy kis töprengés után az aranybarnás mellett döntöttem:

Tűnődtem egy ideig ráírjam-e, hogy persely, de elégedett voltam az eredménnyel, ezért nem cifráztam tovább. A gyerekeknek is tetszett, rögtön használatba vették.

2 megjegyzés: