2014. március 21., péntek

Nyuszis ablakdísz Húsvétra

Közeledik a Húsvét, ezért készült pár nyuszis ablakdísz. Dekorgumiból készítettem őket (most valahogy jobban élveztem ebből dolgozni, mint papírból), s mivel nem tudtam dönteni, hogy milyen színből legyen, több sorozat is készült.
Döntsétek el ti, melyik a helyesebb, aranyosabb:

piros - zöld

rózsaszín

narancssárga - lila

narancssárga - sárga

Közelebről a nyuszik és a virágok:




Húsvétra készülődve biztosan ti is előkeresitek a nyuszis mondókákat, verseket. Íme néhány, hogy könnyebb legyen :)

Egy nyuszi a réten, hoppeli-hopp,
Zellert szedett éppen, hoppeli-hopp,
Szedett hozzá répát, hoppeli-hopp,
Meg egy kis káposztát, hoppeli-hopp,
Örömében ugrott, hoppeli-hopp,
Meg egyet szaltózott, hoppeli-hopp.

Nyuszi fülét hegyezi,
Nagy bajuszát pödri.
Répát eszik: ropp-ropp-ropp,
Nagyot ugrik: hopp-hopp-hopp!

Erdő szélén házikó,
Abban lakik nagyanyó.
Egy kis nyuszi oda fut,
Az ajtaján bekopog.
Kérlek, segíts, én rajtam,
A vadász a nyomomban!
Gyere nyuszi, sose félj,
Megleszünk mi kettecskén!

Nyuszi, nyuszi nyulacskám,
Ne félj tőlem, nincs puskám!
Van ám nékem egyebem,
Zöld káposzta levelem.

Tapsifüles nyuszika, erre szaladt este.
A sok kicsi óvodás az ablakon leste.
Nyuszi, nyuszi, nyulacskám, szépen hívogatták.
Zöldkáposzta levéllel, be is csalogatták.

2 megjegyzés:

  1. Csoda édik, nehéz is választani:))) Talán a tavaszhoz a sárga-narancs-zöld áll a legközelebb, meg az én szívemhez is!!! A versek között is találtam egy újdonságot:)))
    Köszi: Betti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :))) mindig örömmel olvasom, ha újdonságra lelsz :)

      Törlés