2014. április 15., kedd

Bárányka

Közeleg a Húsvét és szerettem volna valami nem nyuszisat is alkotni. Kedves, aranyos a nyúl, de voltakép soha nem értettem, hogy miért ez az állat kötődik a Húsvéthoz.
Ha a Húsvétra gondolok és őszinte akarok lenni, akkor elsőre nem a nyuszi az, ami beugrik, hanem a bárány. Jézust is, mint áltozati bárányt vitték a Golgotára, miért kerül ez a jelkép mégis sokszor a háttérbe?
Szóval elkezdtem keresgélni valami bárányka után, amit elkészíthetek, s akkor jutott eszembe, hogy évekkel ezelőtt valakitől kaptam egy aranyosat :) Előkerestem, s kicsit mókuskásra készítettem.
A végeredménnyel elégedett vagyok :) Aranyos, kedves, gyerekszobába való (de nem csak), s az enyém :)






 Ha nektek is tetszik, akkor itt a sablon, ami alapján elkészíthetitek:
Áldott készülődést Húsvétra!

2 megjegyzés:

  1. Hát tényleg aranyos, igazán gyerekeknek való!
    Puszi érte!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is tetszik :) Puszi és jó éjt!

      Törlés