2014. április 16., szerda

Húsvéti kopogtató(k)

Már egy ideje elkezdtem készíteni az ajándékba szánt húsvéti ajtódíszeket, kopogtatókat. S végre elkészültek :)
Elősször készítek ilyet, s az eredménnyel, elégedett vagyok.
Eredetileg valami természetes alapanyagra szerettem volna dolgozni, de a hobby boltokban nem találtam olyat, amilyet szerettem volna, ezért maradt a hungarocell koszorualap/kör.

Amit még felhasználtam:
  • préselt papírtojások
  • szalagok
  • acril festékek
  • zöld filc

 A bevont koszorúalapok:


 A tojások:


 A kész kopogtatók:
Piros - fehér



Fehér - lila - zöld

 


Zöld - narancssárga




Családtagoknak készült, remélem nekik is tetszeni fog...

5 megjegyzés:

  1. Aranyosak lettek, biztosan örülnek majd a megajándékozottak:)))
    Puszi: Betti

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek. A préselt papírtojást lehet kapni hobbiboltban? Vagy hülyeséget kérdezek? :o)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :) és nem kérdezel hülyeséget: igen, lehet kapni hobbyboltban, én is ott vettem :)))

      Törlés