2014. május 27., kedd

Tavaszi / nyári ajtódísz

Ezt az ajtódíszt a blogszülinapi játékom nyertesének, azaz Bettinek készítettem :)
Amikor a játékot kitaláltam, már megszületett az ötlet, de csak ma készültem el vele, mert nem tudtam, hogy milyen színeket használjak hozzá. S mivel Betti lett a nyertes, ezért a kopogtató ezekből a színekből készült, mert tudom, hogy kedveli ezeket.





Betti, remélem tetszik neked is. Hamarosan postázom :)
Egy kérésem van csupám, hogy ha megérkezik és megtaláltad a helyét, akkor készíts egy fényképet rola. Köszönöm :)




4 megjegyzés:

  1. Csodaszép és tényleg a kedvenc színeim:))) Már nagyon várom és a foto is meglesz. A helye már most megvan, ugyanis nem volt időm az idén készíteni kopogtatót, a tavalyi pedig már megfakult:(

    Sok-sok puszi érte!!! Betti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik :))) A héten postázom, remélem nem kell sokat várnod rá.
      Sokszor puszillak én is, Mókuska

      Törlés